خدمات
دستگاه حروف ساز چنلیوم

دستگاه حروف ساز چنلیوم

 
 
دستگاه حروف ساز چنلیوم یک دستگاه چاپ دیجیتال است که بسیار پر طرفدار می باشد و در زمینه ی ساخت تابلو های چنلیوم بسیار پیشرفت کرده است. دستگاه حروف ساز چنلیوم برای ساخت حروف برجسته‌ی تبلیغاتی استفاده می شود. این دستگاه به عنوان یکی از بهترین اختراعات بشر در زمینه ی صنعت چاپ، کمک بسیار زیادی به کسب و کار و تبلیغات شرکت ها کرده است. دستگاه حروف ساز چنلیوم دارای یک موتور بسیار قدرتمند است. زمانی که این دستگاه شروع به ساخت حروف می کند و ما آن حروف را کنار یکدیگر قرار می دهیم یک تابلوی بسیار زیلا و چشم نواز به وجود می آید. از مزیت های مهم دستگاه حروف ساز چنلیوم می توان به سرعت بالای آن اشاره کرد که تنها کافی است یک تنظیمات ساده بر روی دستگاه ایجاد شود تا در کم ترین زمان ممکن تابلو در دستان شما باشد. این دستگاه کاملا اتوماتیک است و می تواند بدون داشتن هیچ اپراتوری حروف چنلیوم و تابلوی مورد نظر شما را بسازد.
تمام شکل های هندسی و غیر هندسی در دستگاه حروف ساز چنلیوم با دقت بسیار بالا و به زیبایی خم و برش می خورند. در سری دستگاه های حروف ساز چنلیوم ALM107 دنده های مکانیکی جای گزین خوبی برای تسمه شده اند که این امر سبب شده است تا دستگاه احتمال خراب شدن را بسیار کاهش بدهد و همچنان پر قدرت با تولید حروف چنلیوم بپردازد.
 مدل دیگری از دستگاه حروف ساز چنلیوم B5200 که کاملا توسط کامپیوتر هدایت می شود و حروف را تا انتها و به تمیز ترین شکل ممکن برش می زند. حد اقل سرعت این دستگاه برای برش یک فایل ۲۵ الی ۷۰ متر بر طول ساعت است. این مدل دستگاه با کاهش مصرف انرژی و کاهش  ظرفیت ۲۰ نفر اپراتور برای  تولید حروف چنلیوم باعث کاهش نیروی انسانی شده است.

انتخابگر پوسته