خدمات
دستگاه حروف ساز استیل

دستگاه حروف ساز استیل

 

دستگاه حروف ساز استیل مدل ALM800

 

نام دیگر دستگاه حروف ساز، خم و برش است. از جمله کاربرد های دستگاه حروف ساز مدل ALM800  برای ساخت حروف یا اشکال برجسته تبلیغاتی می باشند.
برای  این که این دستگاه را راه اندازی کنید ابتدا باید یک کامپیوتر یا یک لپ تاپ داشته باشید تا بتوانید نرم افزار مخصوص این دستگاه حروف ساز را روی آن نصب کنید و تنظیمات شروع کار را روی آن انجام دهید. در مرحله بعد یک برنامه اولیه به اپراتور می دهید و به راحتی دستگاه را راه اندازی می کنید. دستگاه حروف ساز ALM800 باتوجه به نوع کاری که در عملیات خم و برش انجام می دهند به دو دسته تقسیم می شوند.
  1. دستگاه حروف ساز مدل ALM800
  2. دستگاه خم استیل یا دستگاه حروف ساز استیل
دستگاه حروف ساز مدل ALM800   کاملا اتوماتیک عمل می کند و مناسب کار کردن با نوار های استیل یا بعضی از نوار های آلمینیومی هستند. شما با استفاده از این دستگاه می توانید نوار های ال ای دی بزرگ ، حروف دار، حروف استیل بسیار ظریف، حروف با روکش رزین و حروف پانچی به بهترین شکل ممکن بسازید و از محصول نهایی، کمال لذت را ببرید. یک تیغه ی بسیار تیز بر روی دستگاه حروف ساز مدل ALM800 نصب شده است که باعث می شود در صورت احتیاج به خط انداختن  بر روی انواع نوار های آلمینیومی و استیل در محل پانچ، فضای مناسب وجود داشته باشد.
برنامه ها و نرم افزار این دستگاه توسط بهترین افراد تیم مهندسین کار خانه نوشته می شوند تا در صورتی که کار نیاز به خم شدن و ظرافت کاری های بیشتر داشته باشد بدون دخالت انسان و تنظیم های دستی زاویه ها و گوشه های کار را با ظرافت فوق العاده بالا بسازید.
از جمله مشخصات و ویژگی های فنی دستگاه حروف ساز مدل ALM800 می توان به مواردی همچون ولتاژ مورد نیاز20 ولت اشاره کرد که توانی معادل ۲.۲کیلو وات دارد. فشار هوای لازم برای کار با دستگاه حروف ساز مدل ALM800 چیزی معادل ۴/.الی۶/. می باشد. شما به وسیله ی دستگاه حروف ساز مدل ALM800 می توانید انواع ورق های گالوانیزه، پروفیل آلومینیوم و استیل و انواع متریال را به سادگی و دقت هر چه تمام تر برش بزنید.

انتخابگر پوسته