خدمات
دستگاه نقطه جوش

دستگاه نقطه جوش

 

نقطه جوش وات ALM5000_300

 

 

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی ابزار های بزرگ و کوچک صنعتی دائما در حال آپدیت و بروز رسانی هستند.
در این میان دستگاه نقطه جوش وات ALM5000_300 یکی از دستگاه هایی است که بسیار محبوب بوده و در زمینه ی جوش کاری بسیار پیشرفت کرده و کاربرد دارد. در این میان شما نمی توانید از دستگاه های سنگین و یا زمینی برای جوش زدن ورق های نازک استفاده کنید. چون عمل جوش زدن خود گرما تولید می کند و در نهایت سبب سوراخ شدن و ذوب شدن ورقه های نازک می شود. اما در این میان دستگاه نقطه جوش وات ALM5000_300 به کمک شما آمده است.
جریان آب در فک های  دستگاه نقطه جوش وات ALM5000_300 سبب جلوگیری از ذوب شدن آن ها می شود . دستگاه نقطه جوش به اندازه های مختلف می شوند وعلت اصلی اختراع این دستگاه برای جوش کاری صفحات نازک می باشد که با دستگاه های دیگر جوش کاری به سختی ممکن می شد.
دستگاه نقطه جوش وات ALM5000_300  با توان لیزری ۳۰۰ وات به راحتی ورق های نازک را به هم جوش می زند. طول موج آن ۱۰۶۴ نانومتر ، توان تک پالس آن ۱۱۰jاست و عمق ذوب آن ۱/. تا  ۲/۱، فرکانس ذوب لیزر آن ۵/.الی ۴۰ هرتز، محدوده تغییرات سایز نقاط لیزر ۲/.الی ۲ میلی متر است.
شما می توانید به راحتی انواع فولاد ضد زنگ، ورقه ی استیل، ورقه ی آهن، فلزات و آلیاژ های دیگر را با دستگاه نقطه جوش به یکدیگر متصل کنید.
از جمله مزیت های این دستگاه نقطه جوش دارا بودن لنز های محافظ و لامپ های زنون و بقیه قطعات مصرفی تشکیل دهنده است که تا یک سال گارانتی کامل دارد و محصول از همه لحاظ ضمانت می شود.
ویژگی های دستگاه نقطه جوش مدل ALM5000-300W 
  1. نقطه هایی که جوش خورده اند برجسته نمی شوند.
  2. هیچ نیازی به پولیش و جلا ندارد.
  3. باعث صرفا جویی در زمان می شوند.
  4. ساختاری بی نظیر دارند.
  5. هیچ گونه صدا و آلودگی ندارند.
  6. دارای مانیتور سی سی دی برای مشاهده فرآیند ذوب
  7. ساختار ساده و کار کرد راحت 
  8. مصرف انرژی پایین میزان برق مصرفی ۲۲۰ ولت 
  9. امکان ذوب طرح های پیچیده مثل لوگو
  10. دقت بالا و سرعت باور نکردنی

انتخابگر پوسته